středa 22. února 2012

Únorové Novinky na Scrapglamour


    Včera mi dorazila druhá várka nových razítek od francozské firmy Aladine. Byla jsem tak nadšená, všechna jsou nádherná a už jich mám více jak půlku pryč:-), ale každé lze bez problému znovu objednat, takže pokud se Vám některé z prodaných líbí, neváhejte mi napsat, razítka tu budou do dvou týdnu:).

     A jaké novinky na vás čekají?

velkoplošná razítka na tvrzené pěně, ve velikostech  12x12 cm, ideální pro tisk pozadí



dřevěná razítka - roztomilá dětská  a zamilovaná i svatební v různých velikostech
dorazila další dlouhá razítka na tvrzené pěně, kterými ozdobíte a orazítkujete celou délku scrapbookové strany - uděláte s nimi borduru, neb mají velikost 30x5 cm!

a také silikonová razítka v sadách za příjemné ceny :-))

Mnoho razítek se hodí na tzv. vintage styl, zde vybraná jsou dřevěná:

          


U razítek z tvrzené pěny nepotřebujete akrylový blok, pěna je dost vysoká, aby se s nimi dobře pracovalo a také něco vydrží, takže se nebojte velkoformátových razítek, navíc je to horká novinka roku 2012, takže.... směle do razítkování:)).




Vše najdete u mě v obchůdku scrapglamour.

Pokud Vás nebaví projíždět celý bochůdek, mrkněte přímo do Novinek:-))

Přeji fajn zábavu, mnoho inspirace a tvořte scrapglamour!,
                                                           Vaše scrapglamour alias Scrap_KoMa :-).


Žádné komentáře:

Okomentovat