středa 22. srpna 2012

Červnová rychlovka

V červnu během chviličky vznikla tato stránka. Viděla jsem fotku a bylo mi to hned tak nějak jasný. Chtěla jsem nechat maximálně vyniknout fotku a její atmosféru, snad se mi to povedlo.

Papír z dílny Tim Holtz, který jsem si přizpůsobila své touze mít vše ještě více modré a hnědé k tomu :-). Filmstrips od Darkroom Door - Praha. Inky Distress Broken China a Walnut Stain.


Na fotografii pase koníky můj táta, focena koncem roku 1943, max. zač. roku 44, odhaduji. Bohužel se z otcovy strany mám všeho všudy tak na dvě desítky fotografí a tak je pro mě každá fotka jedinečná. I proto scrapuji jednu fotku:-).

Před pár dny jsem se zaregistrovala na scrapbook.cz, je tam bezva parta bab a jsem ráda, že jsem se konečně dokopala tam také vstoupit! Hned druhý den pro mě Tomda  vymyslela přezdívku glamourka. Zalíbilo se mi to a u mě už se ujala:)),

krásnou dobrou noc, vaše glamourka:-)

2 komentáře:

  1. Stránku jsem obdivovala už tam, tak ještě tady. A nejen tuhle jsem na scrapbooku obdivovala. Stránky jsou moc krásné. Už se moc těším na další.

    OdpovědětVymazat
  2. Heli, děkuji Ti za milý komentář. Já k Tobě také chodím nakukovat:)

    OdpovědětVymazat