pátek 3. března 2017

Přání - sketch č. 3 a 4

Je mi potěšením představit další přáníčka, která jsme tvořily podle únorových sketchů 3 a 4. 

Elianna si vybrala sketch č. 3 a zde je její vtipné a zamilované přáníčko s kočkami.


Jayak šla do sketche č. 4 a vytvořila přáníčko ve stylu třicátých let minulého století, velmi elegantní a krásně sladěné.



I já jsem se zapojila se svým přáníčkem a vybrala jsem si tvořit podle sketche č. 3. Líbí se mi ta barevná kombinace. Na perličkový kruh /ten jsem si obtáhla podle skleničky/ jsem použila perličkový pásek, takže to bylo hotové natotata!, doporučuji:-).




Už pro vás vybírám další sketche!
Užijte si přícházející jaro:-).
glamourka.

4 komentáře:

  1. Paráda, jsme holky šikovné :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Obě máte krásná přáníčka, tuhle červenou mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Kočičky jsou nádherně zamilované, ta červená s černou je nádherná - je to moje barva. Art deco je doba na překrásnou módu a společenský život. Vše je moc hezké.
    Adina

    OdpovědětVymazat