pondělí 13. května 2013

Rýnské vodopády

Po stránkách Pradědeček a Míšeň mi stále ještě zbývaly kusy krásných čtvrtek od UHK Gallery z kolekce My Dear Watson. Chtěla jsem zpracovat fotky z loňské návštěvy švýcarských Rýnských vodopádů a spolu s dalšími papíry se mi k nim hodily právě tyto úžasné čtvrtky.
Použitý materiál:
  • černá texturovaná čtvrtka
  • čtvrtka świadek/fitness z kolekce My Dear Watson
  • čtvrtka niewinna/innocent z kolekce My Dear Watson
  • papíry s černými a červenými semišovými aplikacemi
  • černý razítkovací polštářek
  • kytičky
  • hřebíčky
  • peříčko
  • písmenka
  • bílá gelovka
Jako základ jsem použila černou texturovanou čtvrtku, kterou jsem orámovala falešným šitím pomocí bílé gelovky. Z papírů jsem vystříhala nestejně velká kolečka a do kruhů jsem zastřihla i fotky. Některá kolečka jsem po okrajích opatinovala razítkovacím polštářkem a poskládala přes sebe a některá z nich také orámovala falešným šitím.
Nápis jsem vytvarovala do půlkruhu a na zdobení jsem použila hlavně červené kytičky, které jsou na stránce hodně dominantní, a bílé peříčko na zjemnění.
Na dozdobení jsem použila ještě několik ozdobných hřebíčků.

Milka.

Žádné komentáře:

Okomentovat