pondělí 29. dubna 2013

Míšeň

Od posledního tvoření mi zbyly doma zbytky čtvrtek od UHK Gallery z kolekce My Dear Watson. Náramně se mi k nim hodily fotky z návštěvy německé Míšně z roku 2002.
Použitý materiál:
  • bílá čtvrtka
  • čtvrtka świadek/fitness z kolekce My Dear Watson
  • čtvrtka niewinna/innocent z kolekce My Dear Watson
  • další papíry - vzorovaný, černý
  • červená a černá razítkovací barva
  • výseky
  • knoflíky
  • číslový propisot
  • dřevěná písmenka
Jako základ jsem použila bílou čtvrtku. Na ní jsem narazítkovala obdélníky – použila jsem k tomu akrylový bloček, na který jsem nanesla černou razítkovací barvu a razítkovala přímo bločkem. Vznikly nepravidelně „vybarvené“, ale ostře ohraničené obdélníky.
Jednu z fotek jsem podlepila černým papírem a druhé jsem opatinovala okraje černou razítkovací barvou. Z ozdobných papírů jsem si nastříhala obdélníky různých velikostí a okraje některých jsem opatinovala červenou a černou razítkovací barvou. Pak jsem překvapivě docela dlouho skládala obdélníky a fotky na podkladový papír.
Na zdobení jsem použila několik černých výseků a knoflíky, například kytičkové Bexley Black z Capsule od Papermanie.
Datum je vytvořené propisotem a nadpis dřevěnými písmenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat