středa 3. července 2013

Letní dovolená 2010

Začíná nám léto 2013 a já se konečně dostala k fotkám z dovolené 2010 :) Jsem ostuda, ale každopádně letos jsem konečně pořádně zaplnila album stránkami, a postupně zpracovávám všechny vyvolané fotky.. :)

Letní dvoustrana je opět tvořená úžasnými papíry ze sady ILS MARINE SUMMER. Z této sady jsem Vám zde již stránky ukazovala, ale myslím, že se velmi liší :)



Vybrala jsem si červený papír jako podklad, který jsem pomocí stěrky a bílé akrylové barvy "popatlala". Čené kruhy jsou udělané pomocí víčka od akrylové barvy, které jsem otiskla v Archival inku, menší kruhy jsou dělané pomocí víčka od fixy.

Z fotky jsem nás vyřízla, jelikož v pozadí bylo zaparkované auto, které nám fotku kazilo :D
Vložila jsem nás pod vyříznutý rámeček, který jsem obtočila baker twine provázkem a podlepila 3D pěnovými čtverečky.


Vzala jsem candi- papírové konfety, ty jsem nabarvila modrou akrylovou barvou, přilepila na podklad a kápla na ně Glossy accents. Barvu ze štětce jsem rozmíchala ve vodě a udělala pár modrých cákanců na stránce.


Vše jsem doplnila dřevěnými písmenky, která jsem umístila do závorek a doplnila šipkami. Další nápis jsem udělala ze sady ILS SUMMER DREAMER.

Druhá strana následovala asi týden po té první a vypadá takto.



Ze sady ILS MARINE SUMMER tak mám již 4 stránky a stále mi ještě papíry zbývají.. tak uvidím co vymyslím na příště :)
                                                                                       Míša - MS Design

Žádné komentáře:

Okomentovat