úterý 5. června 2012

Srapglamour jde s dobou!


Scrapglamour jde s dobou! Dělám vše, abych s vámi udržela krok a byla vám blíž! Jsem na skype, kde mne najdete pod nově založeným nickem scrapglamour /starý vera_redbrne již nepoužívám/, takže pokud se potřebujete na cokoli zeptat, můžete denně.

Můžete chatovat, volat, ptát se na dostupnost zboží, chystané a plánované novinky, prostě na cokoli! Jsem tu pro vás! Tak piště, chatujte, mailujte!

Novinky u plateb: platit můžete na mBank účet, zákaznice ze Slovenska mohou využít účet u Fio bank a nově jsem zřídila účet u paypal! Podrobnosti po odeslání objednávky:-).

Pokud vám něco chybí, chcete se na něco zeptat, můžete psát na email: scrapglamour@gmail.com nebo na marie.kocian@gmail.com.

Najdete mne i na facebooku: www.facebook.com/scrapglamour

scrapglamour

Žádné komentáře:

Okomentovat