úterý 20. listopadu 2012

Dětská přání

Když jsem od Marušky dostala v balíčku čtvrtky la maison rose z kolekce ILS, přemýšlela jsem, co z nich vytvořit. Protože na blogu ilowescrap tvoří převážně stránky, říkala jsem si, že se do jedné také pustím.
Ovšem výsledek se mi vůbec nelíbil.

Nechala jsem si tedy čtvrtky na straně pár dní uležet a pak mi to došlo. Ty nádherné papíry jsou jako stvořené k vytvoření dětských přání. Nádherný jemný design v krásných pastelových barvách, to je ono!

A zde již můžete vidět výsledek. Podle mě se čtvercové přáníčko hodí spíše pro holčičku, obdélníkové mi přijde, i přestože je v něm růžová, unisex. Co myslíte? :)



                                                                                                                                  MS Design

Žádné komentáře:

Okomentovat