pátek 15. března 2013

Bilance počtvrté 2012 - Prastará magie


Tato stránka je inspirována silou stromů, jejich kouzlem a energií, kterou nám dávají. Doufám, že tento majestátní strom stále stojí. Fotografie byla pořízena roku 1985 v oblasti zvané Stará Rus.



Použitý materiál:

sb čtvrtka ze sady Tattered Time
bílá sb čtvrtka ColorCore
zelená čtvrtka ze sady Michael Powell
raznice Botanical od xCut
Distress Stain – Bundled Sage
Archival Ink – Jet Black
různá razítka od Docrafts – Urban Stamps a  Portobello Road od Papermania. Razítko s číslicemi je Backgrounds 5 od PaperArtsy.
washi pásky, provázek
výseky od Memory Box – Serafina Heart, Tessatina Bordur a Pristine Bordur.
papíry na dozdobení – čtvrtka Pressman z Printery Collection od Prima Marketing Inc. a čtvrtka 04 od ILS ze sady Summer Dreamer.
lepidla – kapky lepidla v rolleru, gelové tečky a 3D pěnové polštářky
nůžky

Základem této stránky byla čtvrtka ze sady Tattered Time, jejíž okraje jsem si po obvodu čtvrtky ozdobila natrhanými washi páskami a zbytky výseků z Memory šablon.
Bílou ColorCcore čtvrtku jsem si po obvodu otrhala a umazala černým Archivalem a zeleným Distress Stain. Distress Stainem jsem udělala i zelená kolečka na stránce.



TIP:
Pokud hodně přitlačíte a skoro bouchnete lahvičkou Distress Stain o papír, vytvoříte otisk ve tvaru„sluníčka“. Pokud přitlačíte jen lehce, docílíte malých a ještě menších koleček. Vypadá to velmi efektně.

Za pomocí černého Archivalu a různých razítek jsem si ozdobila stránku neúplnými otisky.

TIP:
Pokud máte cling či silikonová razítka bez pěny, použijte je na neúplný otisk. V tomto případě nepotřebujete akrylový blok. Razítko můžete lehce prohnout /tak, abyste si ho nepoškodily/ a otisknout do razítkovacího polštářku jen malou plochu – výborně toho docílíte pouhým prstem.

Ze čtvrtky Pressman jsem si vystříhala písmenka pro nadpis a sadu menších štítků, ty jsem pak podlepila lepidlem pásky v rolleru. Nadpis jsem lepila až jako poslední. Druhou část nadpisu jsem podlepila pěnovými polštářky.



TIP:
Nebojte se kombinovat různé barvy, styly a velikosti písmen v nadpisech, stránku to oživí.
Pokud byste chtěly nadpis ještě více zviditelnit, jednotlivá písmenka byste opatinovaly inkoustem.

Ze čtvrtky 04 ze sady Summer Dreamer jsem utrhla proužek, ten jsem po stranách začernila inkoustem. Tento proužek drží po stranách washi pásky, jinak podlepen není. Nalepila jsem fotku a potom si ze zelené čtvrtky z kolekce Michael Powell vyrazila pomocí embossovací razice lístečky. Ty jsem pomocí gelových kapek lepidla umístila kolem fotografie a i na horní okraj stránky. Nakonec jsem kolem lístečků naaranžovala provázek. Ten je buď podlepen gelovými tečkami pod lístky anebo jej drží podlepené výseky z Memory šablon.




Stránka vznikla na přelomu září/říjen r.2012 pro časopis Scrapování.

glamourka.

Žádné komentáře:

Okomentovat