sobota 16. března 2013

Další báječný sraz v Liberci

V pátek osménho března jsme se my, ženy, sjely do Liberce. Některé z daleka, některé z blizka,  pár jelo přímo, pár jich bloudilo:-), ale nakonec jsme se večer sešly všechny! A už v pátek večer se povídalo, pilo, jedlo, nakupovalo, vyměňovalo, rozdávalo a dokonce i něco málo tvořilo. Spát se šlo pozdě, jak to tak bývá....

Na co se vždy nejvíce těšíme, je sobota, to jsou worshopy a musím říct, že mě tento rok bavily opět všechny! Rozdělíme se do 4 skupin - group a za den absolvujeme 4 workshopy. Je to náročné, ale zvládnout se to dát, jen ten čas vždy tak strašně letí!

Jako první měla naše groupa vytoviřt stránku do Liberecké scrapkroniky, což byl výborný počin. Irča to opět vymyslela báječně /ona má vůbec spoustu super nápadů - jede totiž na tajných pilulkách, o které se s námi rozdělila/ a díky tomu máme nyní naši kroniku, kterou si budeme moci listovat i při příštích srazících.

Celou kroniku najdete na blogu Irisky. Už jste jistě nakoukly a pokud ne, rozhodně dopourčuji, je to nádhera a dokonalá inspirace!

Má stránka do Liberecké scrapkroniky:



Druhému workshopu vládla naše Olinka Helge a za sebe musím říct, že její lekce jsou  pro mě vždy nejpřínosnější. Náplní druhého workshopu byla má oblíbená technika mixed media, což je téma  natolik rozsáhlé, že ta "chvilka" určená pro workshop nám opravdu nemohla stačit:-), ale Olinka to zvládla s humorem jí vlastní a tak jsme tvořily, patlaly, stříhaly, trhaly, špinily, foukaly, sušily a nakonec i lepily a zdobily a mnohé z nás dnes mají nádherné stránky v rámečku. A protože jsem většinu volného času trávila v milé společnosti v obchůdku, sama ještě nemám stránku hotovou. Ale už se moc těším, až se na ni vrhnu a dodělám ji!

Dalším - a pravděpodobně nejúspěšnějším - workshopem byla výroba triček. Skoro se mi ani nechtělo napsat výroba, protože se jednalo mnohem více o umění než o klasické tvoření! Irča pro náš kurz získala umělkyni Irču Aptáka a ta s námi tvořila nádherná trička pomocí decostampů a maxi razítek od Aladine. Výsledkem je, že jsme dnes každá majitelkou naprosto úžasného a originálního trička (Někdo má trička 2, že DANAS? - všechny závidíme:-))....byl tu návrh na další tričkový kurz, tak uvidíme....

Tričkovou přehlídku můžete vidět zde:



Nerada se fotím! Vždy mám problém se na fotkách tvářit alespoň trošku uvědoměle a inteligentně a raději proto stojím za foťákem než před ním. A když už, tak se držím svého hesla:"Neříkejte vtipy, když se fotí!" No a jak to dopadlo, můžete posoudit samy:). Dokonalá momentka části mé pracovní groupy, kde se všechny nádherně zubíme:-)))) i s našimi tričky:



Zleva: Lenka, Božík, Kačabinka, pak má "maličkost" a Míša.

Čtvrtý kurzík měla pod patronátem naše superžena Irenka a dělaly jsme lístky, lístečky, vystřihovaly a kroutily kytičky, což se hodilo, jelikož jsme si mohly dát stránku do rámečku, který měl nějaké 2,5-3 cm hloubku a tak jsme se mohly na stránce vyřádit s 3D zdobením! I já si nakroutila kytičky a lístky, které si odložím na později, do rámečku je nepoužiji, jelikož mám stránku a la man´s world!:)

V Liberci se nejenom dobře tvořilo, jedlo a pilo, ale také nakupovalo. Sama jsem si domů přivezla tašku kroucených provázků od děvčat z Papero Amo, které nyní budou i u mne k dostání - jupí!

Ještě momentka z obchůdku v Liberci, kam jsem byla také přizvaná díky Irisce. I můj obchůdek měl velký úspěch a za to vám děkuji! Těším se, až na vašich blozích nebo i v reálu:) uvidím krásné věci vytovřené z mého materiálu!



PS: Tak tuto fotku si asi nescrapnu!!!!!:)))))

A na závěr naše společná fotka (tentokrát na ní chybí Ještěd - snad příště:) chvilku před odjezdem:


Vůbec jsem nestíhala fotit a tak jsou použité fotky od Irisky.

V tuto chvíli se již plánuje další kurzík - nově v létě, na který se už moc těšíme. A tentokrát by měl být prodloužený a možná i s dětmi! Nechme se překvapit!

Každopádně se na vás zase příště těším,

glamourka.

Žádné komentáře:

Okomentovat