pondělí 31. března 2014

Dark love

Když mi přišel tento nádherný balíček od Marušky, říkala jsem si, že z červených papírů rozhodně musí být nějaké boudoir album.

Do boudoir alba se dávají především romantické a svůdné fotografie žen pro manžela, přítele apod. A toto album si myslím, je jak dělané na tento typ fotografií.
A jak album vzniklo? Konečně jsme měli volný víkend a vyrazili jsme na nákupy do Ikei. No a tam měli v akci jejich jablečná alba, za 20 Kč- no neberte to :)
A tak jsem odpárala jejich obal a vycucla si pouze vnitřní část listů s kroužkovou vazbou :)
Podle listů jsem si naměřila jak velké mám udělat desky, ty jsem potáhla černou čtvrtkou a ozdobila.

Použila jsem nádherný papír z kolekce Holmes in love- Passion, obrázek srdíček, který jsem vypodložila černou čtvrtkou, nápis Dark love z papíru s nápisy, také vypodložený, přilepený pomocí 3D čtverečků, srdíčko od Wycianky nabarveno černým Archival inkem a lesk přidám pomocí Glossy accents.

Album jsem převázala krouceným provázkem, následně jsem přilepila černou čtvrtku na vnitřní stranu desek, udělala dírky pomocí Crop-a-dile a nastal čas, dát vše dohromady.

Pro ty kdo mají Zutter je toto mnohem jednodušší, já ho zatím nemám, proto jsem stránky vyndala z kroužků, navlékla zadní desku, pak listy a potom přední ozdobenou desku.
A výsledek už můžete vidět zde :)



No a já si asi zase udělám výlet do Ikei pro další alba :), Míša.





1 komentář:

  1. Krásné, tyhle papíry prostě miluju!
    Líbí se mi zdobení a použití provázku:-)

    OdpovědětVymazat