úterý 18. března 2014

Šijeme a trháme!

Scrapbooking je nádherná a velice kreativní činnost. 
Zužitkujeme a vymyslíme cokoli, abychom své projekty ozdobili a učinili je tak nevšedními.

Když jsem si koupila tuto nádherně tištěnou čtvrtku , ihned jsem přesně věděla, jak a na co ji použiji. Kromě toho jsem použila šicí stroj, kulaté papírové rozetky, jednobarevnou bílou  a tyrkysovou čtvrtku color core, Distress Ink, Distress Stain Gold, výřezovou šablonu  Bigz ve tvaru ozubených kol a písmen, jízdenky od Tima Holtze, razítko s textem od Aladine, výřezy Grungepaper od Tima Holtze, lepidlo, provázek, kytičky, eylets, kleště a jeden výřez ve tvaru srdce, který jsem si ozdobila na posledním kurzu na téma embosování:-)


Začala jsem tím, že jsem si z bílé čtvrtky color core ořízla rám cca 4 cm široký, ten poslouží jako základ pod barevnou čtvrku. Zbytek zužitkuji jinak. Tento rám jsem oblendila. Na něj jsem přišila čtvrtku barevnou a následně její okraje pomačkala, přeložila a natrhla, natrhané části jsou zkroucené za pomoci tenké kulaté tužky.



A nyní detail na jedno rafinované sešití:-)
Nejprve jsem si stránku roztrhla, části lehce natočila a děrovacími kleštěmi udělala na každé straně tři dírky, do nichž jsem zacvakla eyletky, protáhla provázek a bylo hotovo. Snadné a velice efektní.



A ještě jeden pohled na detail, tentokrát na schovanou kraječku, tvořenou papírovou rozetkou, kterou jsem vlepila do prostoru, krerý vznikl roztržením vrchní čtvrtky.

Přeji vám krásné jarní dny plné optimismu!
Vaše One and Only



1 komentář: