neděle 2. března 2014

Romantická šperkovnice

Začíná jaro a já jsem zde po delší době s nějakým návodem z mého pracovního stolu :)

Nebudete mi věřit, ale tuhle krabičku jsem měla rozdělanou přes rok a nemohla jí stále dokončit..., až konečně nyní přišel její čas :)




Co vše jsem potřebovala:
základ krabičky- přiznám se, že už nevím odkud jsem měla svojí překližkovou krabičku já :)
scrapbookové papíry
gesso
štětec
razítkovací barva
razítko písma
tupovací houbičky
kytičky a lístečky
perličky
glossy accents
krajka- z galanterie

A jak jsem postupovala:
1. Nejprve jsem krabičku polepila papíry a v tomto stavu zůstala po celý rok :)
2. Následně jsem jí pomocí pěnového štětce a gessa celou potupovala a nechala zaschnout.
3. Potom jsem na zaschlé gesso narazítkovala motiv písma po celé krabičce a otupovala stejnou razítkovací barvou krabičku.
4. Když vše zaschlo, začala jsem krabičku zdobit. Nejprve jsem nalepila krajku kolem dokola, potom jsem vybrala místo kam chci dát kytičky, dozdobila lístky, následně perličkami a také jsem dala krajku ke kytičkám. Vše jsem lepila glossy accents, aby to perfektně drželo.




Doufám, že se Vám krabička líbí :)
Přeji krásný jarní a slunečný den.
MS Design




Žádné komentáře:

Okomentovat