středa 5. března 2014

Passion TAG

Posedlost, vášeň...,
tato slova přesně vystihují novou kolekci Holmes in Love od UHK Gallery. Tyto čtvrtky jsou nádherné, líbí se mi nápad a hlavně barvy. Temně rudá, černá a béžová.

 Prsty mě svrběly a musela jsem do nich střihnout:-). O víkendu jsem si vyrobila tuto vrstvenou visačku.


Základem visačky je černý TAG od Ranger. Na první vrstvu jsem použila papír od Prima Marketing - Divine Epigram. Ten jsem si potiskla razítky od  Paper Artsy, inkoust Archival Ink.

Visačku jsem dozdobila čtvrtkami z kolekce Holmes in Love: vystřihla jsem si další visačku, nápis Passion a další papíry a proužky z této kolekce.
Visačku jsem omotala provázkem, kterým jsem ozdobila i vrchní díl visačky tak, že jsem spletla tlustší provaz zdobený uzlíky. 
Na dozdobení jsem použila sešívačku a kancelářskou sponku a výseky od Wycinanka.



Přeji krásný den,
scrapglamour.

6 komentářů: